De sleutel naar gestroomlijnde logistiek:
Automatisering
en persoonlijk contact
Automatisering en persoonlijk contact staan centraal in onze werkwijze. Automatisering, zodat processen snel, foutloos en efficiƫnt verlopen. Persoonlijk contact, omdat we veel waarde hechten aan de relaties met onze klanten en van onze klanten.
Waterdichte procedures
Aanmelden orders
Op het moment dat u uw orders aanmeldt (online, per mail of telefonisch), treden onze waterdichte procedures in werking. Indien nodig zoeken wij direct contact over het ophalen en afleveren. Tijdens dit proces blijven uw goederen en hun locatie constant in beeld.
Automatische verwerking en routeplanning
Verwerking order in plansysteem
In het plansysteem worden de orders automatisch verwerkt en efficiƫnt op volgorde ingepland in de routes van de chauffeurs.
Ordergegevens op smartphone chauffeur
Relevante info voor chauffeurs
Elke chauffeur ontvangt alle relevante gegevens van de af te leveren orders op de smartphone. Per order worden tijdsbesteding, tijdstip van levering en eventuele bijzonderheden geregistreerd.
Update urensysteem en prijstabel
Kostenregistratie
Op basis van de input van de chauffeur worden de uren en kosten geregistreerd.
Gespecificeerd overzicht
Facturatie geleverde orders
De factuur op basis van de geleverde orders wordt met u gedeeld.